Als het niet duidelijk is of de naam van de gemeente, deelgemeente of
gehucht moet gebruikt worden, dan ben ik voorstander van enkel de naam op
de bushalte te vermelden. "Mappen wat er op de grond is".

Ik begrijp wel dat een dienstregeling waar vier keer "Kerk" staat niet echt
duidelijk is en dat er daarom de naam van de gemeente wordt bijgezet. Maar
die informatie kan je afleiden uit de positie van de halte. Als je dat wil
kan je extreem zelfs "Kerk, Laarstraat, 2840 Reet, Rumst, Provincie
Antwerpen, Vlaanderen, Belgiƫ" als naam van de bushalte schrijven, maar is
dat nodig ? :-)

m.