Google gebruikt gewoon wat De Lijn hen doorgeeft via GTFS.
In de data van de Lijn zit inderdaad een kolom met een naam samengesteld
uit locatie/haltenaam. Er is ook een kolom voor gemeente en nog een voor
deelgemeente.

Vanuit het standpunt om geen verschillende soorten data te mengen, ging
mijn voorkeur ernaar uit om dat in afzonderlijke tags onder te brengen.

Het lijkt erop dat de meesten liever een 'volledige' naam zien, of
tenminste een naam waaruit blijkt waar de halte ligt. Dus zal ik het zo
beginnen doen.

Jo

Op 23 februari 2013 08:38 schreef Georges De Gruyter
<zors1...@gmail.com>het volgende: