On 06/25/2013 09:32 AM, Georges De Gruyter wrote:
JOSM is een prachtige editor, maar je hoeft niet meer moeite te doen om fouten te maken dan met Potlatch. Eén recent voorbeeld :
http://www.openstreetmap.org/user/luchirio/edits

Mvg,
Georges

Ik zeg niet dat hij onfeilbaar is, maar feit is dat je in potlatch sneller iets versleept en saved dan in JOSM. Daar moet je nog expliciet een download starten, editeren en dan een upload starten. Tenzij je het dichtgooit en hij -zoals bij mij toch- me zegt dat ik moet uploaden, wat ook een domme beslissing is om die checkbox aan te vinken (default zou moeten zijn: lokaal bewaren en NIET uploaden).

Denk toch dat je een grotere idioot moet zijn om dit scenario voor te hebben in JOSM dan wanneer je een ongeluk in potlatch voorhebt.

amai, die luchurio is idd nie goed bezig, wa is die daar allemaal aan het wissen? Die zijn changesets moeten eruit.