Op 29 juni 2013 21:19 schreef Guy Vanvuchelen
<guido.vanvuche...@pandora.be>het volgende:

> Ivo,****
>
> ** **
>
> Laat me eerlijk zijn, ik doe het natuurlijk vooral uit eigenbelang. Ik heb
> veel vragen en veel problemen. Maar ik veronderstel dat anderen ook vragen
> en problemen hebben en dat we er samen gemakkelijker uit geraken dan
> alleen. ****
>
> In die thread over JOSM en Potlach ga ik me niet moeien. Ik ken Potlach
> niet en prijs me gelukkig dat ik een heel klein beetje van JOSM ken. ****
>
> Sinds jaren zit ik in een fotoclub. Stilaan ging die over van de oude
> [...]

Van zodra er een datum geprikt wordt, wil ik gerust mensen contacteren om
ze uit te nodigen. Ik voeg er dan meteen een boodschap aan toe om te zorgen
dat ze op de hoogte zijn van wat er in Brussel te gebeuren staat. En ik
probeer natuurlijk zelf ook te komen. Als ik 2 uur onderweg ben, vind ik
een meeting van 2 uur wel relatief kort, maar allicht kan ik wel met iemand
meerijden.

Ik wil wel even opmerken dat het project van ons allemaal is. Ieder van ons
kan dus initiatief nemen om iets te organiseren. social event, gewoon samen
iets gaan drinken en dingen bespreken, voordracht of atelier. Het kan
allemaal. We moeten het wel allemaal tesamen dragen. Het is alleszins zeer
waardevol om elkaar ook regelmatig eens in het echt te zien en ervaringen
(al dan niet (computer)technisch) uit te wisselen.

Ik maak me nu ook de bedenking dat m'n gelijkvloers (voorheen garage) van
zowat 60m2 ondertussen beschikbaar is... Ze staat wel vol rommel en we zijn
aan het verbouwen, waarschijnlijk vandaar dat ik er niet meteen aan gedacht
had om daar iets te organiseren, maar er is (uiteraard) wel wireless zonder
beperkingen naar volume toe. Tijdens de winter niet echt geschikt omdat er
(voorlopig) nog geen verwarming in staat, maar tijdens de zomer zou dat
geen bezwaar moeten zijn.

Wat mij betreft, kan het dus ook in Leuven. Wat catering betreft, kan ik
wel wat drank klaarzetten met een pot voor vrije bijdrage ernaast. Ik heb
geen microgolf, dus (warm) eten is wat lastiger. Chips en koekjes o.i.d.
kan natuurlijk wel. Moet er koffie en thee zijn? Thee is geen enkel
probleem. Instantkoffie ook niet natuurlijk, zo'n filterding.

We moeten dan 's kijken welke avond voor de meeste mensen past. En wat de
voorkeur heeft qua locatie, Leuven in een grote stoffige garage of Kumtich
in een wat minder grote mooi afgewerkte kelder.

Wat mij betreft kan volgende week maandag-, dinsdag-, woensdag of
donderdagavond.