Ja, we moeten zeker wat meer coordineren als iedereen dit gaat proberen
doen. Zijn er nog vrijwilligers? Misschien kunnen we een betere lijst
vinden ergens van nieuwe users?

En die zaken of SOTM-US waren geweldig maar ik denk dat we de eerstvolgende
jaren zelf onze plan gaan moeten trekken! :-)

Met vriendelijke groeten,
Best regards,

Ben Abelshausen
ben.abelshau...@gmail.com