Lastig communiceren op die manier... Om te weten hoe we flitsers mappen,
ben ik indertijd in de wiki gaan kijken. Nu het verwijt krijgen dat
Polygloty denkt het beter te weten, werkt op m'n lachspieren. In ieder
geval heb ik op de mailing list van OsmAND een boodschap gepost om hen
duidelijk te maken dat zij degenen zijn die onze data fout
gebruiken/interpreteren.

Camera's dubbel plaatsen - for good measure - is niet correct wat OSM
betreft.

Als ze bij OsmAND een node willen om een waarschuwing te geven; daar dient
de node met de from role in de enforcementrelatie voor.

Polyglot (zonder y)