Op 20 september 2014 10:03 schreef Marc Deroep <marc.der...@telenet.be>:

> ยท         Ik kan mij terugvinden in de visie dat de kaart de realiteit
> moet weerspiegelen en dat de routeringsoftware (in mijn geval basecamp)
> moet zorgen voor de juiste interpretatie van de gegevens.
> Blijkbaar heeft basecamp problemen met veerponten. Het kan ook dat het aan
> mijn instellingen ligt, maar ik denk dat die juist zijn.

Na verder onderzoek denk ik niet dat het probleem bij basecamp ligt. Als ik
de documentatie bekijk van mkgmap (
http://www.mkgmap.org.uk/doc/pdf/style-manual.pdf, zie sectie 4.5.1), dan
zie ik dat alle OSM tags individueel naar garmin tags worden vertaald door
mkgmap. Aangezien je je eigen garmin kaarten niet maakt zal je de maker van
de kaarten moeten contacteren met de vraag om routering over veerboten toe
te staan.

Groeten,
Sander