Er zijn idd wel wat streken waar ze dit prefereren:

http://overpass-turbo.eu/s/5g9

Ik kom ook soms interessante tags tegen van openGeoDB, bv op Deurne..

openGeoDB:auto_update=population,is_in
openGeoDB:is_in=Antwerpen,Antwerpen,Antwerpen,Antwerpen,Antwerpen,Antwerpen,Vlaanderen,Vlaanderen,Belgique,Belgique,Europe

Wel een interessante de bovenste.  Alsof population automatisch geupdate
zou worden.   population tag stond er trouwens niet bij, die heb ik er
net bijgevoegd.

Glenn

"Everything is going to be 200 OK."