Hoi,

De mensen van GR hebben per provincie mensen die de paden in hun eigen
streek goed kennen. ZIj zijn verantwoordelijk voor het onderhoud van de
GPX'en die je op de website van de GR kunt vinden.

In de week van 4 of 11 juli, zouden we met hen kunnen afspreken. Wie mee
wil, stuur mij een berichtje met welke dagen voor jou zouden kunnen. Ze
zouden het het liefste overdag doen op een weekdag, bijvoorbeeld vanaf drie
uur. Laat het ook weten als je wel zou willen maar dan echt niet kan.
Mogelijk lukt het ook wel op een ander moment.

Op deze eerste meeting denk ik dat het belangrijkste kennismaking zal zijn.
Het belangrijkste is dat wij weten aan wie we bij vragen over het terrein
terecht kunnen, en dat zij weten hoe ze wijzigingen kunnen melden op zo'n
manier dat we er wat mee kunnen. Dus goede notes, eventueel direct ook
Mapillary gebruik, GPX bestanden uploaden, etc.
In tweede instantie kunnen we proberen om ze met onze tools te leren
werken. In het beste geval kunnen we die dag enkele routes "afwerken",
samen met hen. En dan uiteraard eindigen met een lijstje gevallen die
lokaal bekeken moeten worden.

Groeten,
Joost