Jawel, Joost, mooi. En welke richting is "forward" ? Van laag nodenummer naar hoog nodenummer of zo?

Overigens: hoe kan ik checken dat het correct is opgenomen? Is er een renderer of routeplanner die met deze info rekening houdt?

Sorry voor de stomme vragen, ge weet dat ik beter omga met luchtvaartterreinen dan met wegen ... :)

KA