Marc,

Welbedankt, maar ik vrees dat dit mijn petje een beetje te boven gaat. Ik zal het op een keer wel eens bekijken, en misschien schrijf ik die Duitse developers wel eens aan, de taal is het probleem niet. Intussen heb ik de Zoellaan getagd, zoals besproken, naar beste godsvrucht en vermogen. Met dank aan Andre E. trouwens voor de tip over de richting - als ik maar eens kon checken of het echt goed is! De "none" in de tegenrichting zal ik nog wel eens toevoegen, en de rest van de ring bekijk ik wel als ik nog eens om boodschappen ga, een dezer (de foto's waren dus niet nodig Philippe, maar evenzeer bedankt ;) ).

Karel