"Telenav verdient geld met een navigatie app" met nadruk op navigatie.
Ik heb de indruk wanneer je met openstreetcam paden die wat verwijderd liggen van de openbare weg bewandeld opneemt. De na verwerking op sever deze probeert op de openbare weg te zetten, wat nut tot gebruik in osm bemoeilijkt. Niet 100% zeker.....