Gaan ze dat van de ene dag op de andere van kracht laten worden?

Ik heb me daar hier in Leuven wat aan mispakt. Ik had het allemaal mooi
aangepast op een vrijdagochtend om dan (net te laat) tot de conclusie te
komen, dat ze dat gingen spreiden over 4 maanden. OSM heeft dus een paar
maanden 'voorgelopen' op de eigenlijke situatie.

Jo

Op 27 februari 2017 om 11:40 schreef Santens Seppe <seppe.sant...@stad.gent>
: