1. Dat is niet "de wiki", maar de individuele pagina van 1 enkele (erg
geapprecieerde) gebruiker
2. Kwestie van interpretatie of het er zo staat. Voor mij is een straat met
borden of blokjes een "road with restrictions" en geen "path". Onder het
titeltje "road with restrictions" wordt de access tag gebruikt met
highway=whatever. Onder het titeltje "paths" wordt volgens mij volkomen
logisch highway=path gebruikt. Die tag gebruik ik ook voor paden.