On Saturday, 30 June 2018 08:24:30 CEST Wouter Hamelinck wrote:
> 1. Dat is niet "de wiki", maar de individuele pagina van 1 enkele (erg
> geapprecieerde) gebruiker

Er zijn toen zoveel discussies over geweest dat ik het ergens heb geprobeerd
toen van eens een lijn te zetten zodat er minstens consequent gemapt werd,
niet dat je 10 mappers een situatie laat mappen en je 10 verschillende
resultaten krijgt. Daar kan je als gebruiker niks mee aanvangen, want wat
betekenen bepaalde tags dan in OSM? Wat ik toen heb geschreven is zeker niet
ideaal, maar in elk geval wel al om iets te hebben om dan later als er meer
eensgezindheid is vanuit verder te vertrekken. Van de internationale community
kwam ook niet welke richting moet uitgegaan worden, mappen we het fysieke ding
of houden we rekening met het gebruik ervan, de meningen zijn verdeeld. Ik heb
in mijn poging dan zoveel mogelijk het gebruik in rekening gehouden om de
access tags (waar het dan hoofdzakelijk om te doen was) zo eenvoudig mogelijk
te hebben, maar dat bleef uiteraard allemaal mijn voorstel. Ik heb veel van
die pagina's geschreven in de poging , maar ik ben ook maar ik dus niemand
moet zich aan die dingen houden :-)

mvg
Ben