Jo potser estic més per un punt intermedi. Al costat de Sant Vicenç passa
la N-340 que dins de poblacions deixa de ser nacional i de l'administració
de l'Estat, per tal de passar a ser municipals, com és el cas de Molins. En
teoria la nacional arribaria fins al final de l'Avinguda Paral·lel, pero
potser en aquest recorregut deixa de tenir sentit. Una altra qüestió seria
carreteres de diferent titularitat o nom que tot resseguint-les
funcionarien com un únic eix vertebrador que trobem dividit.
La proposta que vaig fer pel tema velocitats anava encaminat a facilitar la
tasca, degut a que potser implícitament a la velocitat hi trobem les
característiques físiques i importància.

PD: afegeixo la proposta de Jan al wiki. Si hi ha alguna més, afegiu-la.
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Normalitzaci%C3%B3

El dia 29 abril de 2014 22.56, Jan Esquerra <jan.esque...@gmail.com> ha
escrit:

*Carlos Sánchez*About.me <http://about.me/carlos.sanchez>