Crec que el fet de marcar la informació al renderitzador més bàsic, de
forma abreviada i poc invasiva és un pas endavant. Jo he trobat una manera
de fer-ho, que potser no és la més adequada i podem debatre sobre com
millorar la idea, però el donar absoluta informació de tot el que hi ha en
una sortida de via ràpida amb només una sola mirada, i amb les
possibilitats limitades que dóna aquest renderitzador ho trobo un avenç que
animo a tothom a practicar.
L'especificar els opening hours al node de la sortida com a nom va bé
perquè si tu en un zoom , d'un cop d'ull ja veus si l'àrea de servei estarà
oberta 24h o no (24/7).Evidentment, al node que fa d'àrea de servei has de
posar operador, si té lavabos i quin horari fa, però el fet de posar-ho als
camps que surten al renderitzador fan que no hagis de clicar res per
accedir ja a aquesta informació en clau internacional (24/7).

Pel que fa als enllaços jo sempre marco el rang superior.Motorway_junction
és només el node de la sortida i la relació o nodes destination_sign són
els panells, per a la via propiament dita sempre faig servir el link de
rang superior, considero que la qualitat de la carretera (és en el que em
baso jo per mapejar) s'apropa més a la qualitat de la via superior que al
de la via destí on van (exemple en una sortida d'autopista que va cap a una
tertiary posarem motorway_link ja que l'enllaç tindrà qualitat d'asfaltat,
senyalització , etc, més proper al de l'autopista que al de la carretera
local on desemboqui. Recordeu també que es pot posar la referència destí de
l'enllaç en sí, però aquesta informació no es veurà reflectida a la via
(quan són _link el renderitzador no mostra cap tipus de referència).

Amb això m'acomiado durant aquestes festes, que us portin pau , amor i
bones carreteres pels que ens hem de moure ;)
yopaseopor