Bona feina. Un cop decidit puc ajustar els camps al llistat de tots el
centres amb els tags i valors com s'han de posar. Tambe puc afegir una
columna amb link link directe a l'item del OSM, els que sabem quins
son, de forma que nomes calgui fer click per anar directe al centre.

Tambe se m'acut un sistema per agilitzar el tema d'entrar les dades,
pero no estic segur de si seria bona idea.  Entenc que es dividiran
els centres en paquets que voluntaris aniran agafant per completar.
Per anar mes rapid es podria completar a ma nomes el nom i el codi del
centre.  Despres amb un script i buscant per codi es podrien completar
la resta de tags de forma automatica, tants cops com calgui a mesura
que es vagin afegint centres.  Despres, el mateix script es podria fer
servir per l'actualitzacio el dia que la generalitat tregui una nova
versio de les dades. He estat mirant l'API i crec que no seria molt
dificil. Potser ja hi ha alguna cosa feta, es documenten aquests
scripts a algun lloc?
L'script podria comprovar que a mes del codi tambe coincideixi el nom
del centre per mes seguretat, per si algun codi es traspapela per
error al entrar-ho. He vist tambe que hi ha uns servidors de test per
fer proves.
No se si podria ser problematic aquest sistema, en principi nomes
afectaria a items amb el codi posat per nosaltres manualment, no seria
com una importacio masiva cega.

S'hauria de decidir que fer amb els tags que ja hi ha, es poden
respectar, sobreescriure els que coincideixen, deixar els altres que
no estan a la nostra llista o eliminar-los, etc. Una funcio de
l'script seria nomes buscar les diferencies i treure un llistat; tags
que sobren, que falten, que tenen un valor diferent, noms que no
coincideix amb el codi, etc abans de matxacar res.

El tema que comentava de tants tags es tambe per que he vist que hi ha
mes de 50 diferents que ha anat fincant la gent, alguns suposo que
incorrectes altres potser no.

Tambe hi ha el tema de com mapejar les escoles i si corretgir les que
no estan be.  Quan hi ha diversos edificis entenc que s'hauria de
crear un area que agafi tot i aquest es el que ha de tenir el nom i
tots el tags, no l'edifici principal.  Llavors els edificis, patis,
camps d'esports, parkings i demes etiquetar-los un per un com a
building=school (no amenity encara que sigui l'edifici principal),
yard, parking, etc, sense tots els tags repetits obviament. Tambe es
pot marcar l'entrada principal.  O be pot ser nomes un node, si no es
pot identificar l'edifici o area, no hi ha temps, etc.  Pero ara hi ha
de tot, areas marcades com amenity=school pero els edificis tambe, els
tags nomes a l'edifici principal, cada edifici com amenity, etc.
Tambe hi ha 'relations' marcades com escola, que entenc que es
incorrecte.  A part hi ha les llars d'infants a tenir en compte, els
tags son gairebe els mateixos.

Del tema de les futures actualitzacions, com va? ¿hi ha algu que es
responsabilitza d'un tema determinat, com pot ser les escoles, i es
preocupa d'estar al tanto quan hi ha noves versions de les dades
d'origen? o es fa espontaniament?  hi ha equips de gent per cada cosa?