Odpoved zni ne. U nas musi mit kazde dilo autora a autorstvi se nelze
vzdat. Maximalne se jedna o dilo anonymni nebo pseudonymni. Nicmene nic
z toho neni public domain :)

Ano mas pravdu. A kdo tvrdi, ze jine mapove podklady jsou presne? Oni to
delaji uplne stejne jako ted my, ale protoze jsou za to placeni, tak to
delaji nekdy "velice presne". Mel jse tu cest jednou jit na brigadu
zadavani dat o povodnich. Kdyz jsem prisel vedoucimu rict, ze nekdo
nakreslil povoden na Branickem nadrazi, ktere je na pet metru vysokem
naspu a na vlastni oci jsem videl, ze tam voda nebyla, tak se mi vysmali
s tim, ze to je preci uplne jedno - ze to objednal krizovy stab a plus
minus par metru prece nehraje nejakou roli. Na to jsem odvetil, jakou
roli by to hralo, kdyz by tam stal jejich dum a odesel jsem a uz jsem se
nikdy nevratil :) Uplne vidim, ze az bude dalsi povoden, tak zacnou na
branicke nadrazi tahat pytle s piskem.

Jakub Sýkora
email: [EMAIL PROTECTED]       <')
ICQ: 68976632               ( =-