Mluvil jsem o Yahoo ortofotomape a protoze nikdo nevi o jeji presnosti
troufl jsem si ji srovnavat s jinymi ortofotomapami, kterymi v cesku
disponujeme!

==== ABY NEVZNIKLA MYLKA! ====
Jedina legalni ortofotomapa pro vytvareni geodat do OSM (=kompatibilni s
licenci CC-BY) je od Yahoo a jen ve zvlastnim rezimu Potlachu!
==== ABY NEVZNIKLA MYLKA! ====

PS: To ze ma Geodis rozliseni 0,2m/px je pravda, ale presnost
georeference u TWF souboru zacina u 1m (diplomka jednoho kluka z
Ostravy) srovnano s DKM, u CUZK ortofoto je to vyrazne horsi.
Z vlastni zkusenosti mam vyzkousene ze okraje nekterych snimku z
mapy.seznam.cz Geodisu maji na okrajich brutalni deformace.
WMS server Cenia je pouzitelny pro JTSK, ale pro EPSG/ESRI kod pro WGS84
je rastr .

hanoj