On 10/14/07, Pavel Machek <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> AhoJ!

> Vysledek jsem dal na
>
>  http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/outgoing/cervena.osm.bz2
>  http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/outgoing/zelena.osm.bz2

Muzu teda otevrit soubor cervena a rucne pridat to co v nem bude navic
oproti stavajicimu OSM? Pochopil sem to cele dobre?:)

> Bohuzel je tam nejaky problem -- ve way se nejak opakuji body --
> takze to jeste neni na primy import...
>
> ...a stejne bude potreba udelat import po castech, dle meho odhadu
> bych to cele najednou uploadoval zhruba dva mesice. Vzal jsem z
> puvodnich dat (nemaji problemy s opakovanim bodu) ctverec o 0.5
> stupne kolem 51 / 13.5 -- maly, pro testovani. Konflikty jsem vyresil
> rucne a ted se asi pustim do uploadu.
>
> Rozdeleni na ctverecky je spatny -- vzniknou tam chyby na svech -- ale
> bojim se ze to je jedina realna cesta jak to uploadovat. (Nebo ma
> [...]

no ja bych to treba uploadoval po ctvercich a pak to rucne spojil,
nahral bych si tam nejakou referencni caru at je presne videt kde to
konci.

Nebo ty data rozsekat primo po cestach s patricnymi nody, mam za to,
ze prislusny script uz existuje, pokud ne nebyl by problem ho napsat.
Tohle by bylo mnohem schudnejsi urcite. Tzn vysledny soubor by
obsahoval 1 (ci vice) way + nody co k nemu patri.