> Naopak, ne? Vyhazim vsechno co je v NE -> vysledek bude ze obcas
> zahodi o bod vic nez by mel... coz neni uplne pekny, ale zas zadna
> velka katastrofa...
*** jo mas pravdu, spatne jsem to precet...

> Zkusil jsem to, vysledek je v priloze... obcas to spoji zacatek a
> konec cesty hranou, nebo tak neco.
*** to nastane tehdy, kdyz puvodni segment pretina jina silnice a
rozdeli ho vejpul, ale on byl zpatky seskupen v jeden, viz puvodni mail
bod 4.
Provest tyto opravy je ale asi podstatne snazsi nez dokreslovat ty vice
chybejici.

Taktez nerozumim proc pouzivas tag "name=_274" s informaci ktera je v
ref? Na cislo komunikace je ref, na nazev ulice name.

ha
hanoj