neco takovyho neni problem, ale protoze jsou ty obrazky v jpeg, tak jsou
dost rozsypaný. na digitalizaci by to ale mělo být použitelné

něco připravím a dám vědět (kdyby mi to trvalo moc dlouho, tak se klidně
ozvěte)

Jachym Cepicky
e-mail: [EMAIL PROTECTED]
GPG: http://www.les-ejk.cz/pgp/jachym_cepicky-gpg.pub