Ahoj!

> Neni to sice perfektni, napriklad bude problem u pojmenovanych
> soubeznych tras. Ale je to asi dobry kompromis mezi presnosti a
> jednoduchosti.

> Nemyslel jsem to tak, ze je dulezite kdo znacku vytvoril. Chtel jsem
> rict ze by bylo vhodnejsi pouzit neco obecnejsiho nez kct_red, treba
> marked_trail_red.

Nejsem si jisty jestli v zahranici oznacuji cesty barvami... jsem si
dost jisty ze v nejakych horach je vsechno cerveny, a trasa se
rozlisuje tvarem...

...vlastne, i zimni znaceni v krkonosich je toho typu...

...takze myslim ze kct_red= je presne to jak to znacit.
> OK, relace uplne zavrhuji.

> Ruin, peak... myslim ze neni naskodu to v mape mit. Pri planovani
> trasy se to muze hodit.
>
> Takze to zatim vypada ze vsichni souhlasi s schematem
> kct_red=local,major,..

Yep.

> Seznam doporucenych hodnot:
> major  - normalni turisticka znacka
> local - lokalni znacka nebo naucna stezka (ma smysl rozdelovat naucne
> a lokalni?)

Myslim ze by to spis melo byt neco jako kct_naucna= ... protoze ac ta
znacka je zelena, asi bych to nedelal jako ksp_green=naucna...

> kubajz: Je mozne doplnit do tveho WMS serveru renderovani stezek?

To by bylo super.
                                                                Pavel
(cesky, pictures)
http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/picture/horses/blog.html