Je fakt, ze aby relace fungovaly, je treba je pred uzivatelem v JOSM
uplne zakryt. Pokud bude existovat cudlik udelat area s vyrezem a po
kliknuti se vybere prvni obrys a nasledne vyrezy (ala CAD systemy), tak
to bude funkcni a efektivni. Pokud budeme muset rucne specifikovat
relations, tak je to nepouzitelne a neefektivni.

Je fakt, ze bych zavedl pouze znaceni turisiticke trasy jako takove a
maximalne doplnil barvu znaceni. Delat veci jako ruinu atp. uz je
hovadina, kterou maximalne oceni uzivatel, kdyz bude v terenu, ale
praktickou informaci to nedava (to je IMO duvod, proc v mapach KCT treba
tyto znacky nejsou).

P.S.: Diky hanojovi jsem si uvedomil, ze asi nelze mit v OSM detailni
model sveta. Koneckoncu by to nebylo asi k nicemu...

Jakub Sýkora
email: [EMAIL PROTECTED]       <')
ICQ: 68976632               ( =-
mobil: +420 777 594 201      ''