Tak jo, zkusime tedy ty png. Pokud se tedy do toho nikdo nepusti, tak to
klidne nejak zkusim pristi tyden. Jakou budem tahat podrobnost? 1 pixel na
5 metru? To by vychazelo tak na priblizne 300x200 tilu po 256x256 pixelu.

Poslete mi sem akorat link na ty WMS data at alespon vim odkud pripadne
tahat?

Muj pripadny postup:
1. Stahnout tiles
2. Prevest na jednobitovou bitmapu. Mozna by to slo i cele spojit (asi 500MB)
3. Prohnat potracem
4. Vyhodit plochy/diry mensi nez X
5. Provest generalizaci (15m chyba)
6. Opravit polygony (self-intersection)
7. Rozsekat polygony na mensi (max. Y nodu)
8. Poslat jich par ke kontrole
9. Poslat vse omarkovane do OSM
10. Smazat pripadne uz nakreslene lesy, ktere nemaji mark (mozna rucne
zkontrolovat)

Dik T