Ahoj,

[EMAIL PROTECTED] napsal(a):
> Tak jo, zkusime tedy ty png. Pokud se tedy do toho nikdo nepusti, tak to
> klidne nejak zkusim pristi tyden. Jakou budem tahat podrobnost? 1 pixel na

ja jsem se do toho pustil, tak mi pockej do konce tydne a predam kdyztak
vse, co jsem do te doby vytvoril. V sobotu odjizdim na dovolenou, takze
pak 14 dni na tom nebudu moci delat ani nahodou.
> 5 metru? To by vychazelo tak na priblizne 300x200 tilu po 256x256 pixelu.
>
> Poslete mi sem akorat link na ty WMS data at alespon vim odkud pripadne
> tahat?
>
> Muj pripadny postup:
> 1. Stahnout tiles

stahuji z WMS po kroku 0.1 stupne v rozliseni 2000x2000 bodu. To dava
prijatelnou presnost a neni to prehnane.
> 2. Prevest na jednobitovou bitmapu. Mozna by to slo i cele spojit (asi 500MB)
> 3. Prohnat potracem

ale ten vraci krivky. Co s tim dal? Ja bych se klonil k variante bez
potrace, pokud neexistuje moznost prehodit ho do rezimu rovnych car.
Pokud bychom totiz vzali pouze body a ignorovali ridici body/tecny, tak
bychom se dopustili velmi hrube chyby.
> 4. Vyhodit plochy/diry mensi nez X

tech IMO moc neni, ale muze se to udelat.
> 5. Provest generalizaci (15m chyba)
> 6. Opravit polygony (self-intersection)

z principu nemaji
> 7. Rozsekat polygony na mensi (max. Y nodu)

celkem dobrej napad, na to jsem zatim nepomyslel
> 8. Poslat jich par ke kontrole

urcite :) Spis vsechny. Chyby se projevi casto na specifickych datech a
kazdy z nas zkouma trochu jinou oblast CR.
> 9. Poslat vse omarkovane do OSM

asi ano, ale to bych nechal na diskuzi, az to bude hotove.
> 10. Smazat pripadne uz nakreslene lesy, ktere nemaji mark (mozna rucne
> zkontrolovat)

lesu je ted tak malo, ze je popr. odstranime rucne.