Zatim jsem delal pouze ten tile 0.1 na 0.1 stupne pri 2000x2000px.
Nevim, jak je na tom potrace se zpracovavanim vetsich obrazu a lepit ty
dlazdice dohromady mi taky neprijde uplne uzasny, protoze to bude
strasne narocny na pamet. Uplne vidim imagemagick, jak se pri tom zapoti...

Udelal bych to po dlazdicich a pri generalizaci atp. bychom slucovali
body, ktere budou blizko u sebe. A rozsekane bych ty lesy pak nechal
podel tech dlazdic (duvody uz jsem psal minule - treba takove
krivoklatsko by se stahlo v podstate cele kdyz by se clovek podival na
kousek ulice v Beroune).

Binding do pythona nepotrebuji - cas behu potrace >>> cas spusteni
aplikace, takze to prozenu normalne pres prikazovej radek a svgcka pak
zpracuju jednoduchym parserem v jave. Dnesek jsem stravil studovanim
formatu SVG, abych pochopil, co ty cisilka a pismenka uvnitr znamenaji :)