'hoj,

> Nevim o tom :-(.

ok, tak druhá otázka ... jak by se to dalo rozběhnout?

- hm, to asi někdo už řešil, ušetří mi někdo čas odkazem na howto rozjet
server, který by renderoval dalždice s daty, co chci?

>  Na openstreetmap.cz byval overlay s turistickejma znackama (jako
> vektory), ale ani ten uz zda se nebezi :-(.

openstreetmap.cz mě v Konqueroru vyfuckovalo, že prej cosi neumí, a v
Seamonkey mi to vytížilo stroj tak dokonale, že se mi začala sekat hudba i
kurzor myši, a byl jsem vůbec rád, když to asi po deseti sekundách
zareagovalo na ukončení z klávesnice :-(

K.