Ahoj,

ono je potreba vzdy renderovat cca 2x vetsi plochu, nez ma dlazdice a
pak z toho udelat vyrez. To proto, aby na dlazdici byly i veci z okoli
dlazdice (casti napisu atp). A styl kterym je ted renderovana slippy map
je v osm.xml, ktery je dobre prekopirovat do  osm-template.xml, i kdyz
to v SVNku delaji celkem casto.

Pokud pak potrebujes renderovat pouze cesty CKT, tak budes muset styly
upravit.