zdar,

> Nic lepsiho nez
>
> http://wiki.openstreetmap.org/index.php/Deploying_your_own_Slippy_Map
> a z toho odkazovana stranka
> http://wiki.openstreetmap.org/index.php/Mapnik
>
> asi neni. Ale po asi tydnu zkouseni se mi nakonec podarilo z toho dostat
> funkcni slippy map...

to už jsem četl, nicméně dík za ujištění, že jsem nepřehlídnul lepší zdroj ;-)

včera jsem skončil instalací postgis, jsem zvědav, jak pokročím dnes ... po
slippymap netoužím (pokud jsem správně pochopil, že slippymap = webaplikace
zobrazující výřez mapy), jde mi jen o zdroj dlaždic pro TangoGPS, protože nic
lepšího zatím na FreeRunnerovi neběhá (nebo o tom nevím ...)

z toho hlediska mě zaujal Kosmos, nicméně ten ve mě akorát budí chutě na
přesdržku autorovi, protože postavit na tak otevřené věci jako je OSM projekt
zotročený Microsoftu je IMHO prasárna nejtěžšího kalibru; no a jako další
tilecache, ale dokumentace je na mě kapku složitá :-/

takže prozatím ... Mapnik and generate_tiles.py

K.