Tomas Kolda napsal(a):
> Ano to s tim routovanim pravda je. Je to tim, ze graf (vrcholy a hrany)
> urcuji way, kde vrchol je pocatecni a koncovy nodeID. To jsou prave ty
> krizovatky. Kdyz je spojis do jedne way napr. u Tckove krizovatky tak
> pak bude ta treti slepa, protoze nema navaznou way, ktera zacina stenym
> nodeID jako ona konci.... Orientace u jednosmerne hrany se urcuje stejne
> jako u graficke mapy (oneway). Proto se nesmi spojovat napric krizovatkou.
>
> Slo by to v pripade, ze nekdo kdo dela routovani bude kontrolovat kazdy
> nodeID v way a kdyz uvidi, ze je obsazen koncovy z jine cesty tak tam
> [...]

Uff, fakt nekdo videl navigaci nad OSM, ktera by mela problem s prubeznou
silnici? I ten gpsmid do mobilu si, krome grafu pro renderovani grafiky
predpocita i separatni routovaci graf, ktery obsahuje prave jen ty krizovatky
(nalezene automaticky i na tech prubeznych krizovatkach) a zadne mezilehle nody
(protoze proc by routovaci algoritmus melo zajimat, krome prirazene ceny
spojnice,
kudy se dana cesta krouti).

Naopak, kdyz bych si predstavil mapu New Yorku, ve ktere by kazdy ten 200yardovy
usek ulice mezi dvema avenue mela byt separatni way, asi bych se opupinkoval
pri predstave, ze jsem udelal typo v nazvu jedne ulice.

Zaver: Spojujte ulice, spojujte silnice. Jedine, co vam v tom muze zabranit
jsou odlisne parametry segmentu (bridge, speed limit), kde by OSM uzila mirne
hierarchicky model (tohle je way II/601 a sklada se z techto casti). Ale to
vlastne
pouzivaji napriklad cyklisti s relacema, ze?

--
Petr "Nenik" Nejedly, NetBeans/Sun Microsystems, http://www.netbeans.org
355/113 -- Not the famous irrational number PI, but an incredible simulation!