2009/2/9 Tomáš Tichý <t.ti...@post.cz>:

> Docela pěkně vymyšleno, jen ten popis jsem napoprvné nepochopil.
> Rozhodně bych byl pro to označit relace tagem type, tu první jako
> type=guidepost a tu druhou jako type=guidepost_destination.  A
> explicitně tam napsat, že člen s rolí destination v guidepost relaci
> je typu guidepost_destination a člen s rolí destination v
> guidepost_destination relaci je typu guidepost.
> Trochu matoucí je, že relace v roli destination bude mít jednou typ
> guidepost a podruhé typ guidepost_destination, ale nějak mě pro tu
> "rekurzi" nenapadají lepší názvy.
> [...]

Ještě mě napadla jedna otázka ohledně guidepostu a jeho relací:

Jak vyřešit, když chci zmapovat rozcestník a znám cíle na šipkách, ale
ty cíle ještě nejsou zmapovány. Pak tu relaci nemůžu použit, protože
nebudu mít jejího člena do role destination. Dá se vytvořit prázdná
relace?  Chtělo by to nějaké tagy, kam si tyto informace poznamenat
alespoň do doby než budou zmapovány ostatní rozcestníky.

Pak ještě doporučuji tam explicitně napsat, že relace s rolí path musí
být typu route.

Nechceš zkusit podle navrhovaného schématu otagovat nějakou oblast,
abychom se mohli podívat, jak to funguje v praxi?

=TT=