Asi jediny "autoritativni" zdroj dat jsou KCT a kdyz jsme je pozadali,
jestli by data do OSM neposkytli tak se tvarili dost nepratelsky.
Takze zbyva jedine to zmapovat v terenu.

> To jsem si o silnicich tretich trid myslel donedavna taky. Jak vidno,
> tak dlouho to netrvalo. Ja jsem odhadoval, ze kompletni silnice budou v
> OSM nejdrive za par let. Ubehl rok a jsou tam.

Jednak silnice do tretich trid nejsou jeste ani zdaleka kompletni
silnice v CR (je spousta mistnich cest bez klasifikace (tim myslim
asfaltky, ne vselijake lesni/polni cesty apod.) a spousta ulic, opet
bez klasifikace, ktere v OSM nejsou - napr. v Beroune chybi odhadem
tak 85% ulic, v Jicine chybi tak 95% ...), takze bych netvrdil ze mame
kompletni silnicni sit CR, pouze kompletni sit klasifikovanych silnic
v CR (coz je ale dobry zaklad nad kterym se da stavet). A tech cest be
klasifikace bude radove asi tak stejne jako silnic 3. tridy.

Do spousty mensich vesnic se da dostat pouze po podobnych silnicich
bez klasifikace (nastesti vetsinou asfaltky :)

S trochou stesti pujde podobny GPX track o neco zpresnit kdyz si
clovek vezme na pomoc treba snimky z UHULu a chytne se par bodu co tam
na snimcich pozna ...

Martin