V jiných programech mi tablet funguje normálně, alespoň jsem si nikdy nevšiml
nějakých problémů.
Například v Photoshopu mi kreslení reaguje na poklepání hrotem pera a je v něm
aktivní položka reagující na sílu přítlaku hrotu pera.
JOSM reaguje na poklepání hrotem pera pouze v ovládacích lištách, v aktivní
ploše poklepání hrotem pera bod nevloží a musím stisknout pro jeho vložení
tlačítko na peru.
Až přijdu domu podívám se pro kontrolu ještě do nastavení tabletu.

Pražák