Mám další problém, přestala mi fungovat verze JOSM 1306, kterou jsem doposud
používal. Při otevření JOSM se objevila hláška, že vmsplugin potřebuje
aktualizaci JOSM. Po odkliknutí hlášky a otevření JOSM chyběla nabídka palety
VMS.
Stáhl jsem tedy nejstarší verzi JOSM která nedávala tuto hlášku (verze 1391).
Při práci s touto verzí mám však problém s vytvořením bodu kliknutím kdy v
mnoha případech musím několikrát klikat nebo musí zůstat kurzor v klidu cca 0,5
sekundy. Toto chování velmi zpomaluje a znepříjemňuje práci oproti verzi 1306.
Chtěl jsem se zeptat, zda by se někde nedala zprovoznit původní verze
vmspluginu tak, aby se dala použít verze JOSM 1306 ve které nebyly problémy s
klikáním.
Pražák