No to by ale předpokládalo, že ovládám angličtinu. Mohl by někdo znalý
angličtiny napsat na josm-dev mailing list bugreport, nebo na trac ohledně
zmíněného zpomalení napojování bodů.
V posledních verzích JOSM již kvůli tomu skoro nelze pracovat a verzi JOSM
1306, ve které se to neprojevovalo již nepodporuje  wmsplugin.
Děkuji, Pražák