A já jsem do teď žil naivně v domnění, že data z OSM může použít kdokoli k
čemukoliv a že tam vkládám data bez nároku na nějaké autorství nebo cokoliv
jiného.

Kdyby ta licence měla být na mně tak bych po ostatních chtěl akorát tak
citovat, že data pochází z OSM a při úpravách nevnášet do mapy vědomě chyby.
Co na tom, že někdo si firmičky bastlí svoje nesvobodné prográmky s využitím
OSM nakonec to bude pro OSM akorát reklama.

S pozdravem
Pavel Kovář