Dobrý den,

nedávno jsem také začal doplňovat do mapy tvar budov. Nápad jsem měl
podobný, ale poměrně prozatím jsem ho zavrhl. Program by jednak musel
poznat, že řadové domy mají společnou stěnu a obrysy obou sousedících
domů k sobě "přirazit". Kromě toto mapě v katastrální mapě každý druhý
dům přes sebe čáru, která ho rozděluje na 2 samostatné oblasti. Program
by musel poznat, že obě oblasti ve skutečnosti tvoří jeden dům...

Zkrátka mi to přijde jako dost práce, zejména pak s doladěním algoritmu
tak, aby opravdu fungoval. Ale možná by z toho byla hezká práce pro
studenty, třeba bakalářka. Neučíte náhodou někdo na škole, kde by se
podobné téma dalo zadat?

Pokud by se oba dva problémy nechaly na ruční úpravu uživatelem, bylo by
ke zvážení, zda není rychlejší dům prostě "naklikat" ručně.

Nicméně v současné sobě chystám na výpomoc s budovami a adresami plugin
do JOSM. Nebude sice budovy automaticky rozpoznávat, zato bude obsahovat
pár drobných pomůcek na úpravu polygonů budov a kromě toho něco jako
"validátor" adres. V současné době je plugin v téměř nepoužitelné verzi,
ale možná bych mohl o tomto víkendu dokončit první alfa-verzi.

S pozdravem,
Radek Černoch