Ano, jedná se o bod 11.

Spíše bych byl ale radši za nějakou web aplikaci, uživatelsky přívětivou(AJAX),
která by obsahovala komplexní správu od návrhu značky, voting s vyjádřením proč
ano/ne, editaci parametrů/tagů, možnost ke změnám se vyjadřovat.

Takový "Setup Wizard" pro tagy, aby se nic nevynechalo. Notifikace o tom, že
skončilo hlasování (+14dní). Značky by se mohli tahat z tagwatche (suggestion
to create new tag) a o nich třeba hlasovat, pokud by počet tagů již v
planet.osm byl větší než x,