Ahoj!

> podobne tema muzu vypsat u nas na FSV, CVUT, obor Geoinformatika [1].
> Resp. rad bych vypsal vice temat souvisejicich s OSM --- mate nejake
> dalsi konkretni tipy?

No, me porad jeste chybi slusna (a rychla!) prohlizecka mapy.

Pak by se samozrejme hodila navigace do auta (ale to je mozna prilis
prace na jednu diplomku? -- slo by to rozdelit na casti) a me by se
libila navigace s pouzitim mhd (teda ted jsem to naucil navit, ale
udelat to dobre).

Jinak... na mff 'vedu' projekt ktery pridava do qgisu podporu osm. Za
 mesic -- mesic a pul budem potrebovat nejake testery...

                                                                Pavel
(cesky, pictures)
http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/picture/horses/blog.html