2009/5/1 hanoj <eha...@gmail.com>:
> jen poznamka...

> *** Mapy.cz ale nezajima topologie. A otazka, potrebujeme takto
> podrobny model MHD? Casto se pouziva mapa MHD s tak detailne resenymi
> zastavkami?

Každý už určitě řešil při cestování MHD v neznámých místech podobné
problémy jako:
 - Na které straně silnice mám čekat pro svůj směr?
 - Přijdu na zastávku a je zrovna špatným směrem a druhou nevidím. Je
tady z tím rohem, nebo tam za tím?
 - Přestupuji, mám zůstat na stejné zastávce, nebo někam přejít?
 - O situaci v uzlech, kde je víc jak dva označníky už vůbec nemluvě.
Zrovna nedávno jsem běhal po Budějovické a než jsem našel tu správnou
zastávku, ujeli mi 2 busy.

Přesná poloha každého označníku je nezbytnou podmínkou pro vybudování
nějaké smysluplné navigace s veřejnou dopravou.

=TT=