Ahoj!

> Neco jako PJsofti infomapa (ktera je ale komercni a jen pro windows),
> ale nad osm daty? To mne chybi taky. Na mobilu mam GPSmid, ktery

Jo, neco takoveho...

> funguje (na to ze to bezi na mobilu) slusne, ale na desktop jsem nic
> rozumnyho nenasel. Nedavno jsem se po necem takovym ptal na english
> talku, doporucili mi navit (pekny routovani a zobrazovani, ale neumi
> hledat a pri vetsim odzoomovani to ma bugy v zobrazeni), travelling

Tady se ho musim zastat: hledat ulice umi (dialog destination) a bugy
v zobrazeni jsou nejspis featury (mam pocit ze kdyz je nekde moc
objektu, tak je proste prestane zobrazovat aby udrzel rychlost). Do
navitu ted tak trochu hackuju podporu mhd.

Ale na prohlizeni mapy... proste neni stavenej. Ne ze by to neslo,
ale...

(cesky, pictures)
http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/picture/horses/blog.html