On Thu 2009-06-04 16:33:29, Tomáš Tichý wrote:

> Moje řeč. Navíc když se dělal import, tak se taky na diskuzi v listu
> nebrat ohled a udělalo "provizorní" řešení s nesmyslným
> "alternatenumber" a spoustou "None", které nám teď dělají bordel v
> renderování.
> Každá změna k lepšímu je dobrá.
>
> K addr:konskriptionsnummer:
>  - když to někomu je nesrozumitelné, tak si to vygoogluje, překlad
> hned třetí odkaz

Takze misto highway zavedeme adshfla, a bude to hned prvni odkaz?
Nerad bych kazdy heslo googloval.

>  - alternatenumber bylo nesrozumitelné nejen čechům, ale i komukoli dalšímu
> Takže ze špatného řešení se nám stane přijatelné řešení - já jsem
> jedině pro.

Ja nevim, myslim ze je pomerne jasny ze je "nejaky" cislo domu. Coz
toho rika docela dost. A udelat aby to  slo vygooglovat ... by
nemuselo byt tak tezky, ne?
                                                                Pavel
(cesky, pictures)
http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/picture/horses/blog.html