jzvc píše v Ne 28. 06. 2009 v 21:40 +0200:
> Zdravim,
>
> potiz adresnich bodu muze byt ta, ze adresni bod je mimo budovu (jelikoz
> obkresluju ruco, tak sem takovych uz videl desitky)
> a pak automat nakresli jako budovu napr zahradu. Dal muze byt budova
> poskladana z vice polygonu
> (nebo je to vice budov tesne u sebe), ale adresni bod je jen v jednom.
>
> => videl bych to OK, pokud by slo o navrh ve vybrane oblasi s rucnim
> schvalenim, ale na fullauto import asi ne.

Úplně souhlasím. Dokáži si představit takovou funkci, kdy po kliknutí na
uzavřenou oblast v katastrální mapě se automaticky vytvoří obrys budovy.
Fungovalo by to podobně rychle jako se dnes vytváří adresní body v
CzechAddress.

Nemám teď příliš času; pokud by to však bylo aktuální, s vytvořením
nějakého takového pluginu rád pomůžu.

S pozdravem,
Radek Černoch