Lukas Kabrt píše v Po 29. 06. 2009 v 09:57 +0200:
> Stanislav Brabec:

> Existuje mnoho budov, ktere nemaji prirazen adresni bod ale na
> katastralni mape je zobrazen definicni bod budovy a u nej uvedeno "bez
> c.p./c.e.". Velka vyhoda rozpoznavani pouze def. bodu budov je v tom,
> ze jdou stahnout z WMS jako samostatna vrstva. Asi by slo hledat i
> budovy podle te tecky primo v katastralni mape, ale netroufnu si
> odhadnout, jaka bude uspesnost. Pokud budu mit cas tak vyzkousim.

Měl jsem na mysli polygony, které nemají ani tento definiční bod. Jde
o místa, kde se jedno č. p. skládá v KN mapě z více přiléhajících
polygonů, nebo když se jedno č. p. skládá ze dvou oddělených budov.

Aby bylo jasné, které polygony znamenají zastavěnou plochu, bývá
uprostřed polygonu namalovaná tečka.

Je mi jasné, že rozpoznávání tečky v kreslené mapě bude
problematičtější, ale bez ní bude v mnoha místech zakreslena jen část
budov.

I kdyby to nefungovalo úplně dokonale, bylo by to užitečné. Ostatně ani
sama mapa v KN občas neodpovídá skutečnosti.