> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Featured_images
> kliknout na edit u czech u vybraneho tydne
>
> (ovsem jak tak pozoruju thread tak predelavaci cz na cs to mozna cele
> rozbiji:), zatim to funguje pekne, zajimave ze dokud sem to neudelal,
> tak nikomu nevadilo ze to vubec neni, ale jak sem to udelal, tak si
> hned vsimli, ze je to spatne, nebot tam ma byt s misto z, jako by to
> nebylo uplne jedno:)

Tedy, nerad bych zněl jako potrefená husa, ale jako první „předělávač
cz na cs“ jsem se v tomto threadu objevil až _poté_, co si zde jzvc
stěžoval na nefunkčnost toho, co právě přeložil předpokládám přesně
prostřednictvím odkazu na této stránce.

A překlad na oné stránce
<http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Template:Cz:Iotw_text/2009-40>
začal na hlavní straně fungovat _až ve chvíli_, kdy jsem hlavní stranu
opravil <http://wiki.openstreetmap.org/wiki/?diff=349249> (do té doby
se totiž hledal jinde než na místě odkazovaném z oné výše uvedené
stránky).

O žádné přesuny z cz na cs či naopak jsem se nepokoušel a jediný
Jezevcem provedený pokus bude IMHO muset být stejně smazán, protože
nic moc neřeší.

-- Petr Kadlec / Mormegil