2009/10/1 Petr Kadlec <petr.kad...@gmail.com>:

> Tedy, nerad bych zněl jako potrefená husa, ale jako první "předělávač
> cz na cs" jsem se v tomto threadu objevil až _poté_, co si zde jzvc
> stěžoval na nefunkčnost toho, co právě přeložil předpokládám přesně
> prostřednictvím odkazu na této stránce.
>
> A překlad na oné stránce
> <http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Template:Cz:Iotw_text/2009-40>
> začal na hlavní straně fungovat _až ve chvíli_, kdy jsem hlavní stranu
> opravil <http://wiki.openstreetmap.org/wiki/?diff=349249> (do té doby
> se totiž hledal jinde než na místě odkazovaném z oné výše uvedené
> [...]

Preklad na hlavni strane fungoval od te doby co sem prelozil prvni
sablonu, patrne si nerozumime. Nevsiml sem si ze by fungovat prestal,
ale to je mozne. Konkretne mi fungoval. Konkretne preklad obrazku na
strance Cz:Main Page. Plest bych se nemel, ponevadz uz ubehlo nekolik
tydnu a ja tam ty ceske preklady videl:)

--
Michal Grézl
http://walley.org