2009/10/1 Michal Grézl <michal.gr...@openstreetmap.cz>:

> Preklad na hlavni strane fungoval od te doby co sem prelozil prvni
> sablonu, patrne si nerozumime. Nevsiml sem si ze by fungovat prestal,
> ale to je mozne. Konkretne mi fungoval. Konkretne preklad obrazku na
> strance Cz:Main Page. Plest bych se nemel, ponevadz uz ubehlo nekolik
> tydnu a ja tam ty ceske preklady videl:)
>
> --
> Michal Grézl
> http://walley.org

jeste si odpovim sam sobe, udelal sem to podle vzoru nemcu
{{Image of the week|Bild der Woche|weitere Bilder der Woche|DE:}}
tak ze sem de nahradil za cz. nevim, jakou vahu ma samotne slovo
template, ale oni ho tam nemaji a funguje jim to, stejne jako to
fungovalo nam, patrne se casem neco zmenilo a fungovat to prestalo.

Nemam nic proti predelani cz na cs nebo jakekoliv jine uprave, kterou
nekdo udela (mi to prijde zbytecne, dulezite je aby to slo precist)
--
Michal Grézl
http://walley.org