Ten styl je jednoznačně hezčí, a především přehlednější než ten původní.
Možná by stálo za to protlačit (alespoň některé) změny do oficiálního
stylu.

Otázka je, jestli se bude chovat podobně dobře ve všech situacích - bílé
okraje textů jsou kvůli čitelnosti na nekontrastním pozadí, které se na
daném výřezu nevyskytuje.

Bylo by také dobré, aby byli jednotlivé typy cest jednoznačněji graficky
oddělené - například cyklostezka je v Mapniku modrá, což se jednoduše
pozná; v daném stylu je ale šedivá, což jí na první pohled neodděluje od
jiných cest.

Možná bych si také pohrál s velikostmi ikonek, protože se mi nezdá, že by
byli vyrovnané mezi sebou, ani ve srovnání s velikostí textů.

Mě se celkem líbí styl Mapniku (narozdíl od oficiálního Osmarenderu), ale
je to pravděpodobně především síla zvyku. Bylo by tedy dobré, abys
shromáždil připomínky k i k tomuto stylu, a buď je napsal do Bugzilly na
<http://trac.openstreetmap.org/>, nebo vytvořil vlastní styl, a dané změny
se snažil protlačit do oficiálního stylu.

Petr Dlouhý